Logowanie, które odmieniło moją sobotę

Napisany przez lydiaharve

Jestem nauczycielem wychowania fizycznego w podstawówce. Brzmi fajnie? Też tak myślałem, zanim zacząłem. Wstaję o szóstej, jadę na drugi koniec miasta, przez sześć godzin biegam za dziećmi, które mają mnie gdzieś, potem rady pedagogiczne, sprawdziany (tak, na WF też są sprawdziany – teorie, przepisy, historię sportu), a wieczorem wracam zmęczony i wkurzony, że za to wszystko dostaję wypłatę, za którą nie kupię nawet porządnych butów do biegania.

Mam żonę i dwójkę dzieci. Dziewięcioletnią córkę i czteroletniego syna. Utrzymanie rodziny przy obecnych cenach to nie lada wyzwanie. Co miesiąc zastanawiam się, czy starczy do pierwszego. I prawie zawsze nie starcza.

Ta konkretna sobota była wyjątkowo ciężka. Rano zepsuła mi się pralka. Nie taka zwykła awaria – przestała wirować, woda nie schodziła, a w bębnie pływały nasze ubrania, które właśnie miały być czyste na niedzielne urodziny u teściowej. Zadzwoniłem do serwisu. Pan przyjedzie w poniedziałek, a sama diagnoza to dwieście złotych. Nie mówiąc o naprawie. Pralka nie była nasza – należała do wynajmowanego mieszkania, więc teoretycznie to obowiązek właściciela. Ale właściciel miał to gdzieś. „Proszę naprawić na własny koszt, a ja zwrócę z kaucji” – powiedział. Jasne. Kaucję już dawno przepiliśmy na bieżące wydatki.

Wściekły wyszedłem na balkon zapalić papierosa. W kieszeni dzwoni telefon – żona. „Kup chleb, bo nie ma na jutro”. Chleb. Dodatkowe wydatki. Nawet nie odpowiedziałem, tylko wróciłem do pokoju, usiadłem przy komputerze i bezmyślnie zacząłem klikać. Wpisałem w przeglądarkę przypadkowe litery. Wyskoczyła strona. Przekierowanie. I nagle znalazłem się na stronie logowania.

Było tam napisane: vavada pl logowanie.